Ett snällt inlägg till Tobbe! :)<3

Hej bloggen <3 Idag ska jag skriva ett snällt inlägg till Tobbe  som jag lovat :) det gör han lite gla' :)

Detta beskriver Tobbe: En snäll, go, rolig, snygg, Biff, schtekare, bästa skype kompisen Ever, BFF xD
Men Tobbe du e en riktigt go grabb som kan va sur ibland men ibland är du jätte gla och när du e det, ja dåå känns det som jaa... jag vet inte men jag mår jätte bra då :)
Och det taget när vi va jätte bra vänner saknar jag ibland ;) En rolig sak du skrev haha det glömmer jag aldrig. <3
Då gillade jag dej, hehe. och när jag läste det du skrev. det gjorde mej extra gla'
Och Tobbe du ska alltid veta att du är en grymmt snäll vän och det får du inte glömma :)
Kom ihåg Schtekarn' du är världens härligaste kille :)<3


Tobbe on a cross :)


Härlig bild :)

Kram <3


Kommentarer
Postat av: juliamattson'

ja jag gör gratis designers/headers :) du kan mejla till [email protected] så pratar vi mer där :) kram

2011-06-21 @ 09:44:29
URL: http://stylebyjuulia.blogg.se/
Postat av: juliamattson'

oj jag ber om ursäkt, är så dålig på att hålla koll på mejlen :) men jag ska kolla nu så svarar jag så fort jag kan! puss

2011-07-09 @ 11:42:29
URL: http://stylebyjuulia.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Asså shit fan va gulligt av dig Wilma!! Betyder asså såå mycket för mig gmn! ;* Kommer aldrig glömma dig min BFF kraaam!! <3

2011-07-10 @ 21:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0