Dag 1 ♥ presentera mig själv ♥

:)Vad ska vi börja?.... Mitt fullständiga namn Wilma Ingrid Maria Petersson. Jag e 12 år född 23 augusti 1998 :)
Jag föddes på Möndals BB, som ligger lite utanför Göteborg. Men jag bor i fiskebäck som ligger i Västra Frölunda och Västra Frölunda ligger i Göteborg xD lång förklaring :) men då kan jag lägga till att Göteborg ligger i Sverige och Sverige ligger i Europa Och Europa ligger på Jorden xD min fina förklaring xD men nu ska jag fortsätta :) Ja, jag skulle gärna bo i fiskebäck hela mitt liv :) eller va man ska säga, för om jag ska flytta vill jag att jag ska bo i göteborg :) kanske nån stans utanför :)<3
.
Mina intressen är Va med kompisar, se på TV, spela data och spela hockey :) inte för jag går i hockey men det e riktigt kul :) tror jag ska börja i det :) men jag får se :P<3 vet itte nått mer jag ska skriva<3 så det va lite om mig :)
!
Lägger i bilder från igår :) lite senare :P
Puss Puss Goingar :) o Gott nytt år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0