♥ Dag 7 – Min bästavän ♥

Japp, jag skippar 6:an -.-
Min bästa vän heter Amanda Magnusson! :)jag har kännt henne sen jag var ca 0 år xD
men jag älskar henne ändå :) hon e snäll rolig och jag kan lita på henne det e precis vad jag vill kunna gö!<3
Hon e den bästa (efter mej xP) ne.. men hon e grymm! :)
första gången jag träffa hon.... hm.... det kommer jag inte ihåg x)
men jag bor granne med min mormor och när hon föddes bodde dom i övervåningen av huset! :)
och när hon va 5,6 eller 7 flytta dom ut! :/
dom flytta te guldringen... men tur va att det e ett ställe i göteborg :) och ändå väldigt nära mej :D
hon bor med sin mamma,pappa och två lillebrorsor! ;)
vi träffas väldigt ofta även om vi inte går i samma skola :(.....
Men här e lite bilder av henne<3


Psusuusususususu :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0